2018-03-01
На виконання наказу Управління Держпраці у Кіровоградській області від 18 грудня 2017 року №1911, листа управління освіти, науки, молоді та спорту Кіровоградської обласної державної адміністрації від 04 січня 2018 року №01-12/6/2-8 ,,Про проведення VІІ обласного конкурсу дитячого малюнка ,,Охорони праці очима дітей”, з нагоди відзначення Дня охорони праці та з метою привернення уваги суспільства, у тому числі свідомо-активної молоді, до існуючих проблем у сфері охорони праці, виховання культури безпечної праці на виробництвах України у підростаючого покоління як майбутніх роботодавців та працівників у загальноосвітніх навчальних закладах району проводився Всеукраїнський конкурс дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей».
Найкращі роботи учасників конкурсу, за віковими групами, направлено до управління Держпраці у Кіровоградській області.
Додаток 1
до наказу начальника відділу освіти райдержадміністрації
від 15.01.2018 р. №04 ПЛАН ЗАХОДІВ
з організації та проведення Всеукраїнської акції «Охорона праці очима дітей»
№ п/п | Зміст заходів | Термін виконання | Відповідальні за виконання |
1. | Організувати та провести відкриті уроки на тему «Безпека праці батьків – моє щасливе майбутнє» серед учнів загальноосвітніх закладів | До 12 лютого 2018 року | керівники навчальних закладі |
2. | Організувати та провести екскурсії-огляди безпечних технологій виробництв для учнів старших класів шкіл з метою висвітлення цінностей дотримання правил безпеки на виробництві та формування масової свідомості молоді | До 12 лютого 2018 року | керівники навчальних закладі |
3. | Висвітлити інформації про хід проведення Конкурсу на веб-сайтах підпорядкованих закладів освіти | До 12 лютого 2018 року | керівники навчальних закладі |
4. | Підведення підсумків Конкурсу дитячого малюнка ,, Охорона праці очима дітей”. Направлення в управління Держпраці у Кіровоградській області робіт переможців, які посіли перше місце у всіх вікових категоріях, для участі в обласному етапі Конкурсу. | До 15 лютого 2018 року | Відділ освіти Вільшанської РДА |